Federacja Konsumentów Wrocław

Baza znalezionych fraz

Pasje i uczucia..

Temat: : Gaz obronny-mity a rzeczywistość (opracowania, filmy)
Idź z tym do UOKiK
Instytucje konsumenckie / zakupy
Infolinia Konsumencka

Infolinia prowadzona przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
telefon: 800 800 008
Wrocław, woj. dolnośląskie
Klub Federacji Konsumentów

ul. Piłsudskiego 95
50-014 Wrocław
tel:/fax: 71 344-19-97
poniedziałek, czwartek 11-18
wtorek, środa, piątek 11-16
e-mail: wroclaw@federacja-konsumentow.org.pl
Miejski Rzecznik Konsumentów

ul. Świdnicka 53
50-030 Wrocław
tel: 71 777 86 62
fax: 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl
Polubowny Sąd Konsumencki Wrocław

ul. Ofiar Oświęcimskich 15a
50-069 Wrocław
tel: 71 344-20-30,38,39 wew. 118
fax: 71 344-26-02
Powiatowy Rzecznik Konsumentów

ul. Podwale 28
50-040 Wrocław
tel: 71 722 17 00
fax: 71 722 17 06
e-mail: prk-wroclaw@powiatwroclawski.pl
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 15a

50-059 Wrocław tel: 71 344-20-38, 71 344-20-39 fax: 71 344-26-02 http://wiih.ibip.wroc.pl
Źródło: war.budo.net.pl/viewtopic.php?t=43121



Temat: Oszuści z Wrocławia (JBB - Motorcars)
Dziękuję za wsparcie,
W prawie konsumenckim jestem obcykany, i jakby tu rzec, do bólu sam przestrzegam i wymagam od innych, w sądach też jestem obcykany, mam za sobą wygraną sprawę o spłatę zadłużenia (najemca zadłużył mieszkanie), poszło sprawnie, komornik się spisał na medal .
Poczekam co odpowie federacja konsumentów i Urząd Skarbowy we Wrocławiu (sprzedawca nie załączył żadnej faktury i paragonu czy czegokolwiek fiskalnego).
Także chyba się pokuszę namówić na mały reportazik na TVN Turbo .

Naprawdę głupio wyszło, bo tarcze były ok, a klocki nie, i po prostu fizycznie niemożliwe było by zamontować stare części spowrotem.
Najgorzej mnie boli to, że muszę pożyczać pieniądze od innych by do 20-ego dociągnąć, koszmar. Ale dam radę
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=2005


Temat: [WRO] Serwis - Saturn - Magnolia



Użytkownik "rTrT" <dr@com.pl> napisał w wiadomości
news:gag03c$9d2$1@news.task.gda.pl...[color=blue]
> Witam,[/color]
<ciach>

polecam: Wrocław: wroclaw [małpa] federacja-konsumentow.org.pl

WojtekPL



Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=74333


Temat: PopLand gwarancja
> Ja mam problem tego typu, że w/g strony producenta mój sprzęt (też HDD)[color=blue]
> nie jest juz na gwarancji, a w/g karty gwarancyjnej POPLANDU ma jeszcze
> pół roku gwarancji... Czy masz może jakieś namiary na tą federację
> konsumentów, żeby jakiś informacji zasięgnąć?[/color]

Proszę:
[url]http://www.federacja-konsumentow.org.pl/[/url]
Wrocław 50-014,
ul. Piłsudskiego 95
071 tel/fax 344-19-97

Ta fotka pochodzi jeszcze z okresu, kiedy ta godna pożałowania firemka
jeszcze egzystowała:
[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/qpdtodx9py1xlnwy.html[/url]

IMO jedyne, co ci pozostaje to walczyć o uznanie gwarancji z właścicielami
popland s.c., czyli żonką Damiana Jakimów i jej wspólnika. Życzę
powodzenia.
Jeśli uda mi się znaleźć nr telefonu do powyższych osób to dam znać.

Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=56128


Temat: Przestrzegam przed pseudo-stolarzem od schodów!!!
Spróbuj najpierw uderzyć przez federację konsumenta, bo może się przestraszy? Zażądaj w pierwszej fazie zwrotu pieniędzy i zerwania schodów na jego koszt. Jeżeli federacja nie pomoże, to skieruj za jej pośrednictwem lub indywidualnie sprawę do sądu. Wierz mi, że federacja we Wrocławiu jest bardzo skuteczna, a nie ponosisz w pierwszym etapie kosztów i masz fachową obsługę prawną.
Pozdrawiam
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=72866


Temat: STOLAR ŻÓRAWINA koło WROCŁAWIA - OKNA i DRZWI

przyjechał jakis serwisant, przywiózł listwę okienną oczywiście w innym kolorze, przekręcił listewkę miedzyskrzydłami, żeby mniej wiało i to na tyle. Firma stolar olewa mnie nadal. Z sądu konsumenckiego i z federacji konsumenta robią sobie kpiny, teraz czas na krok następny....
mam nadzieję że przestałeś miec skrupuły i wystąpiłeś na drogę prawną weż najdroższych prawników aby własciciel tego bałaganu wiedział ile to kosztuje+ dobrego biegłego aby wyliczył twoje straty nie tylko moralne Ja na twoim miejscu juz bym zlecił wykonanie tego bubla najlepszej i zarazem najdrozszej f-mie w kraju o kostami obciążył tych badziewiarzy.W marcu są targi we wrocławiu na których stolar jest od lat
nie omieszkam zapytac na ich stoisku jak załatwili tą reklamację.
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=42862


Temat: Serwis Nikon Polska.
Moje doświadczenia z serwisem jak do tej pory sa baardzo mieszane. Oczywiście dodzwonić się nie da - norma. Natomiast bardzo szybko serwisanci reaguja na maile i oddzwaniają do klientów, udzielająć konkretnych ionformacji - to mi się spodobało. Dlatego jakies 6 tygodni temu, po miłej rozmowie z serwisem wysłalam body D70s do naprawy. Nawaliło automatyczne namierzanie ostrosci. Po miesiącu dostałam list z nr zgłoszenia i z informacją, ze aparat został przyjęty do naprawy (trochę przydłui okres czekania na naprawę ;/). Zaraz potem dostałam tez telefon z serwisu, ze z aparatem wszystko w porządku i że pewnie mam uszkodzone obiektywy, więc body mi odeślą. Tłumaczyłam serwisantowi, że to mało prawdopodobna teoria, bo to samo zjawisko wystepuje na 3 róznych obiektywach, które współpracują bez zarzutu z innym aparatem, więc postanowili to jeszcze raz sprawdzić. Przez tydzień żadnych informacji ze strony Nikona, więc kolejny mail ode mnie do nich z pytaniem, czy naprawiają, czy odsyłają... 2 dni pózniej kurier przyniósł mi paczkę. Otwieram, srpawdzam - nic nie naprawione, wciąż ta sama usterka, a na karcie wystawiona opinia "Aparat zdiagnozowany jako sprawny"... Znowu dzownię i nie mogę się dodzwonić. Pisze, ale żądnego odzewu ze strony serwisu. W tej chwili wybieram się do "zwykłego" technika od aparatów, z którym będę mogła porozmawiać osobiscie (do Warszawy jakby nie patrzeć mam daleko, bo jetsem z Wrocławia). Przekonam się co powie mi mój lokalny majster i potem pozostaje już tylko Federacja Konsumentów... Zawiedziona jestem okrutnie, od 6 tygodni nie mogę pracować i na dzień dzisiejszy wciąż pozostaje w martwym punkcie.
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=38769


Temat: zniszczony tv po naprawie serwisowej

  dodzwoniłem się do Federacji Konsumentów we Wrocławiu, gdzie polecono mi (obsługa extra, bardzo miły pan ) odwołać się do serwisu powołując się na 471 KC. DO sklepu nie mogę mieć niestety już roszczenia , gdyż sklep już niejako zepchnął od siebie odp. na serwis.
Co gorsza zrobił to poprzez wprowadzenie w błąd, mimo że miał obowiązek przyjąć tv do wymiany.
Idę jutro do Saturna i biorę dane serwisu i wysyłam pismo z roszczeniem o usunięcie uszkodzeń przez serwis. Jeśli tego nie zrobią -powództwo cywilne.

Pozdrawiam
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=51331


Temat: notebooki.pl - opinia
ja kupiłem u nich we Wrocławiu lapka. Po 8 miesiącach się popsuł, oddałem do sklepu jako niezgodność towaru z umową i zażądałem wymiany na nowy. Naprawili go bez mojej wiedzy i zgody i zadzwonili żebym odebrał (wymienili płytę i baterie).
przy przyjęciu były problemy bo odsyłał mnie do serwisu HP. więc poszedłem po ciotke prawniczkę i ona złożyła reklamacje. Teraz do sklepu poszło wezwanie do wymiany na nowy towar lub odstąpienie od umowy i zwrot gotówki. Zobaczymy co odpiszą. Na Opineo oceniłem ich nisko i opisałem wszystko to MTS twierdzi ze bredzę i zareklamowali moją opinię. Centrala w Poznaniu ma jakiegoś ciecia, który nie raczy się przedstawić odpisując na mejle i twierdzi, że tak ma skonfigurowanego outlooka. Twierdzi też, że serwis HP jest najlepszy i że inne serwisy robią gorsze rzezy ze sprzętem (chodzi o wymianę bebechów na regenerowane w czasie napraw) Ogólnie sklep to pomyłka. Zgłosiłem ich postępowanie w Inspekcji handlowej a sprawę reklamacji prowadzi Federacja konsumentów.
Odradzam wszystkim. Nie warto oszczędzając ok 200 zł narażać się na późniejsze problemy.
Treść korespondencji z MTS i ew wyrok sądowy opublikuję na łamach tego i innych forum przestrzegając potencjalnych klientów przed popełnieniem błędu jaki ja popełniłem.
Źródło: forum.laptopy.info.pl/showthread.php?t=3383


Temat: Dobry Fryzjer - Wrocław
Dot.: Salony BROADWAY Group Wrocław - ostrzegam!!!
  Kotbalamot: współczuję zniszczonych włosów. Fryzjerzy biorą tyle pieniędzy a odpowiedzialności żadnej! Jakby to kosztowało 2 zł to co innego. A używanie kosmetyków innych niż podają to już chamstwo. Uważam że fryzjer powinien rozrabiać farbę przy klientce żeby widziała że ma oryginalną np wella czy loreal prof, a nie z tyłu na zapleczu-wtedy może użyć innej farby-tańszej oczywiście. Też mam długie włosy i farbuję, chodziłam już do różnych fryzjerów we Wro (Unique, Carlo biani, Salonik, Krzyszycha & team, Le Grand a ostatnio Kessara Hair Studio). Zamierzałam kiedyś wybrac się do Broadway-niby mają farby welli a z welli wychodzą ładne blondy, ale po tym co Ty tam przeszłaś to temu salonowi podziękuję!!! Nie wiem czy słyszałaś o tzw Federacji Konsumentów?

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Myślę że tutaj również jak najbardziej można zgłosić problem.
To również chamstwo, że za tyle kasy fryzjer obsługuje na raz 2 klientki!!!No normalnie szok-wszystko dla kasy. Jeśli jakiś salon bierze 250 zł za farbowanie to już fryzjer powinien zajmować się 1 klientką....

Ja teraz w piątek idę na farbowanie joico, do zachwalanej tu na innym forum pani Ani z Kwiskiej, zobaczymy jak tam będzie..
Pozdrawiam i trzymam kciuki!!!!!
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=42395


Temat: Nie pozwolili mi zwrocic kupionej koszulki. Co zrobic ?
do federacji konsumentów, nie przyjecie przez nich towaru to chyba bedzie złamanie praw konsumenta, gdzies na stronach widzialem porady online, albo poprostu zadzwon do w/w federacji i sie dowiedz jak to jest

wroclaw@federacja-konsumentow.org.pl a tu mail do siedziby we wroclawiu
Źródło: wikad.nysa.info/viewtopic.php?t=891


Temat: Oszuści z Wrocławia (JBB - Motorcars)
Nie chce mi się jeszcze raz pisać od nowa, wkleję wam pismo jakie posłałem do federacji konsumentów.

Kieruje się do Państwa z przykrą dla mnie sprawą, ponieważ zostałem oszukany przez Przedsiębiorstwo "JBBGROUP" z Wrocławia, i czuję się bezsilny w dochodzeniu swoich racji.

W firmie JBBGROUP nabyłem przedni zestaw hamulcowy do samochodu Volvo w cenie xxx zł, który został przysłany pocztą.
Zamówienie było skonkretyzowane, podałem szczegółowy opis i specyfikację samochodu, tak aby być pewnym, że otrzymam prawidłowe części.
Zamówione części otrzymałem, jednakże jakie było moje zdziwienie gdy podczas wymiany zamówionych tarcz i klocków hamulcowych okazało się że przysłano mi klocki hamulcowe od innego modelu samochodu!!!. Na własny koszt musiałem pokryć zakup nowych klocków hamulcowych, co spowodowało dłuższy przestój pojazdu na stanowisku i podwyższoną opłatę z tego tytułu.
Zamiast umówionej ceny 80 zł za wymiane zestawu hamulcowego zapłaciłem 240 zł (140 zł nowy zestaw klocków hamulcowych + 20 dodatkowy koszt z tytułu przestoju auta).

Klocki hamulcowe odesłałem spowrotem do JBBGROUP, z jednoczesnym żądaniem zwrotu kosztów zakupu drugiego zestawu klocków i robocizny (140 + 20 zł), czyli łącznie 160 zł.
Pani sekretarka w rozmowie telefonicznej przepraszając mnie wspomniała, że za zaistniałą sytuację ponosi winę pracownik magazynu który błędnie skompletował zestaw. W ramach przeprosin usłyszałem zdawkowe: "Czasami tak się zdarza".

Drodzy Państwo, przedsiębiorstwo JBBGROUP zdecydowanie odmawia przyjęcia na siebie odpowiedzialności, w dodatku korespondencja (załączam całą historię korespondencji z firmą) jest prowadzona w tonie obrażliwym dla mnie, w dodatku osoba pisząca nawet się nie podpisuje. Proszę Państwa, czy taka firma zasługuje na funkcjowanie na rynku?
Proszę o wykładnię prawa i pomoc. Mimo znikomej wartości sporu, nie odstąpię od mojego roszczenia.

Dane nieuczciwego przedsiębiorcy:
JBB S.C.
ul. Kłodnicka 2
54-218 Wrocław
jbbgroup@wp.pl
Tel:
(071) 351 77 66
885-371-271

Jestem dobity...do 20-ego przez nich głoduję.

[ Dodano: 2006-11-06, 19:53 ]
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=2005


Temat: Akademia Bezpiecznego Samochodu pod warszawską Rotundą
Źródło: Akademia Bezpiecznego Samochodu

22 maja 2007 roku w ramach kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu na placu pod warszawską Rotundą rozpocznie się cykl happeningów. Przechodnie będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej inscenizacji związanej z bezpieczeństwem na naszych drogach.


Happening pod Rotundą, który odbywać się będzie w godzinach 15.00–18.00 zapoczątkuje cykl wydarzeń specjalnych w 6 miastach wojewódzkich w całej Polsce – w Poznaniu (24 maja), we Wrocławiu (29 maja), w Katowicach (14 czerwca), w Krakowie (15 czerwca) oraz w Sopocie (10 sierpnia). W kultowych miejscach tych miast odbędą się specjalne happeningi skierowane przede wszystkim do posiadaczy i użytkowników pojazdów. Mają one zwrócić uwagę na aspekt stanu technicznego pojazdu oraz jego wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym, zgodnie z hasłem kampanii „Nie czekaj na awarię. Dla bezpieczeństwa zrób przegląd.”

W ramach działań kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu w wyżej wymienionych miastach oprócz happeningów odbędą się panele dyskusyjne dla ekspertów i dziennikarzy. W czasie tych spotkań omawiany będzie obecny stan oraz możliwe kierunki działań poszczególnych instytucji lokalnych na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym w aspekcie stanu technicznego pojazdów. Uczestnicy będą debatować nad planem Raportu Akademii Bezpiecznego Samochodu – dokumentem scalającym najważniejsze działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, z podkreśleniem tak często pomijanego aspektu stanu technicznego pojazdu.

Szkic koncepcji Raportu został już przygotowany we współpracy z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Federacją Konsumentów, Policją oraz wieloma organizacjami działającymi na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Docelowo Raport Akademii Bezpiecznego Samochodu zostanie przedstawiony najważniejszym instytucjom państwowym.

Wkrótce rusza także miesięczna kampania billboardowa Akademii Bezpiecznego Samochodu - w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie oraz w Gdańsku.
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4013



Form:

Podstrony

Pasje i uczucia..
Federal Reserve check clearing
Federacja Związków Zawodowych PKP
Federalne rezerwy paliwowe Niemiec
Federacja Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT
federacje piłkarskie wysyłające pamiątki
Federal Reserve District Banks
Federal Reserve Board meetings
  • zarzad okregu pzw lodz
  • porcelana krosno
  • umrzec z milosci
  • jasinski egzamin mikroekonomia
  • rodzynki
  • Wynajem sprzetu Rybnik
  • streszczenie do Men in Black
  • gra o 70hz ps2
  • heroes torrent

  • Gdyby mężczyźni byli tak bezinteresowni jak kobiety, stałyby się one większymi egoistkami niż mężczyźni. Tom Collins
    Exitus acta probat - wynik mierzy czyny; cel uświęca środki. Owidiusz
    Ibidem (skrót: ib. lub ibid). - tamże; w tym samym miejscu (zwykle w bibliografii)
    Abstynent - człowiek niepociągający. Karol Dusza
    Hic vivimus ambitiosa paupertate omnes - tu żyjemy wszyscy w dumnym ubóstwie. Juwenalis